Dispoziții 2025
MARTIE
- Dispozitia nr. 78 din 21.03.2025 privind convocarea Consiliului Judetean Mehedinti
- Dispozitia nr. 65 din 07.03.2025 privind convocarea Consiliului Judetean Mehedinti
FEBRUARIE
- Dispozitia nr. 59 din 21.02.2025 privind convocarea Consiliului Judetean Mehedinti
- Dispozitia nr. 50 din 12.02.2025 privind acordarea sporului de 15% din salariul de baza pentru persoanele incadrate in grad de handicap doamna Cirjoi Silvia Claudia - Consilier clasa I, grad superior, gradatia 4 din cadrul Compartimentului Contabilitate, Evidenta Patrimoniului -Directia Contabilitate, Evidenta Patrimoniului al aparatului de specialitate al Consiliului Judetean Mehedinti
- Dispozitia nr. 49 din 12.02.2025 privind incetarea raporturilor de munca ale doamnei Simcea Carmen - Inspector de specialitate gr. IA cu 1/2 norma din cadrul Compartimentului Monitorizare, Aplicare Strategii - Directia Managementul Proiectelor, Dezvoltare Durabila, Turism, prin acordul partilor
- Dispozitia nr. 48 din 12.02.2025 privind incetarea raporturilor de munca ale domnului Chircu Andrei Costel -Inspector de specialitate gr. IA cu 1/2 norma din cadrul Compartimentului Monitorizare, Aplicare Strategii - Directia Managementul Proiectelor, Dezvoltare Durabila, Turism, prin acordul partilor
- Dispozitia nr. 47 din 12.02.2025 privind incetarea raporturilor de munca ale doamnei Buzatu Dana Mihaela -Inspector de specialitate gr. IA cu 1/2 norma din cadrul Compartimentului Monitorizare, Aplicare Strategii -Directia Managementul Proiectelor, Dezvoltare Durabila, Turism, prin acordul partilor
- Dispozitia nr. 46 din 06.02.2025 privind constatarea incetarii de drept a raporturilor de serviciu ale doamnei lbrion Stefana -Consilier clasa I, grad superior din cadrul Compartimentului Relatia cu Consiliul Judetean, Petitii, Registratura -Directia Juridica, Administratie Ptiblica Locala
- Dispozitia nr. 45 din 06.02.2025 privind constatarea incetarii de drept a raporturilor de serviciu ale doamnei Mangu Ruxanda - Adela - Consilier clasa I, grad superior din cadrul Compartimentul Buget - Finante, Colectarea Creantelor Bugetare - Directia Buget - Finante, Achizitii Publice
- Dispozitia nr. 44 din 06.02.2025 privind constatarea incetarii de drept a raporturilor de serviciu ale doamnei Gogea Maria -Elvira -Sef serviciu, grad II al Serviciului Avizari - Autorizari Urbanism si Amenajarea Teritoriului -Directia Urbanism si Amenajarea Teritoriului
- Dispozitia nr. 43 din 06.02.2025 privind constatarea incetarii de drept a raporturilor de serviciu ale domnului Veverita Marinel -lonel -Director executiv adjunct, grad II al Directiei Tehnice-lnvestitii
- Dispozitia nr. 42 din 06.02.2025 privind desemnarea a 2 consilieri judeteni in calitate de membri in cadrul Comisiei de evaluare a performantelor individuale ale Secretarului General al Judetului Mehedinti
- Dispozitia nr. 41 din 06.02.2025 privind constituirea Comisiei de monitorizare a sistemului de control intern managerial la nivelul Consiliului Judetean Mehedinti
- Dispozitia nr. 40 din 05.02.2025 privind constituirea comisiei de receptie cantitativa si calitativa de echipamente IT&C si servicii asociate privind livrarea, instalarea, punerea in functiune si garantia, in cadrul proiectului "The streamline of the traffic in the cross border Danubian area" ("Fluidizarea traficului in zona transfrontaliera a Dunarii"), finantat prin Programul INTERREG V A - Romania -Bulgaria, Axa prioritara 1: 0 regiune bine conectata, Obiectiv specific 1.1 imbunatatirea planificarii, dezvoltarii si coordonarii sistemelor de transport transfrontaliere pentru conexiuni mai bune la reteaua de transport TEN-T, Cod: 15.1.1.037, e-MS code ROBG-138, aferent obiectivului de investitie "REABILITARE/MODERNIZARE DJ607A -CENTURA DE OCOLIRE DROBETA-TURNU SEVERIN -CERNETI -VALEA COPCII HUSNICIOARA -PERI-PRUNISOR (E70 -TEN-T)"
- Dispozitia nr. 39 din 04.02.2025 privind stabilirea drepturilor salariale ale doamnei GIUROIU CLAUDIA VERGINICA - ingrijitor, gradatia 2 in cadrul Compartimentului Personal de Deservire - Directia Contabilitate, Evidenta Patrimoniului
- Dispozitia nr. 38 din 04.02.2025 privind stabilirea drepturilor salariale ale domnului MARCULESCU IOJI -Muncitor calificat tr. I, gradatia 2 in cadrul Compartimentului Administrare Bazin de lnot-Directia Buget - Finante, Achizitii Publice
- Dispozitia nr. 37 din 04.02.2025 rivind stabilirea drepturilor salariale ale domnului PAUNESCU GHEORGHE - Sofer tr. I, gradatia 5 in cadrul Compartimentului Personal Auto, Serviciul Media, Autorizare si Monitorizare Activitate Transport - Directia Resurse Umane
- Dispozitia nr. 36 din 04.02.2025 privind stabilirea drepturilor salariale ale domnului BERINDEI MIRCEA -Sofer tr. I, gradatia 5 in cadrul Compartimentului Personal Auto, Serviciul Media, Autorizare si Monitorizare Activitate Transport -Directia Resurse Umane
- Dispozitia nr. 35 din 04.02.2025 privind stabilirea drepturilor salariale ale domnului CIULPAN SORIN - Sofer tr. I, gradatia 5 in cadrul Compartimentului Personal Auto, Serviciul Media, Autorizare si Monitorizare Activitate Transport - Directia Resurse Umane
- Dispozitia nr. 34 din 04.02.2025 privind stabilirea drepturilor salariale ale domnului ROGOBETE EUGEN -Muncitor calificat tr. I, gradatia 5 in cadrul Compartimentului Personal de Deservire - Directia Contabilitate, Evidenta Patrimoniului
- Dispozitia nr. 33 din 04.02.2025 privind stabilirea drepturilor salariale ale doamnei CIULPAN ADRIANA - ingrijitor, gradatia 5 in cadrul Compartimentului Personal de Deservire - Directia Contabilitate, Evidenta Patrimoniului
- Dispozitia nr. 32 din 04.02.2025 privind stabilirea drepturilor salariale ale domnului COJOCARU MIHAITA MARIAN -Muncitor calificat tr. I, gradatia 4 in cadrul Compartimentului Administrare Bazin de inot - Directia Buget - Finante, Achizitii Publice
- Dispozitia nr. 31 din 04.02.2025 privind stabilirea drepturilor salariale ale domnului GHERGHE PETRE DORU -Sofer tr. I, gradtia 5 in cadrul Compartimentului Personal Auto, Serviciul Media, Autorizare si Monitorizare Activitate Transport - Directia Resurse Umane
- Dispozitia nr. 30 din 04.02.2025 privind stabilirea drepturilor salariale ale domnului DESPA NICOLCEA MARIAN - Sofer tr. I, gradatia 5 in cadrul Compartimentului Personal Auto, Serviciul Media, Autorizare si Monitorizare Activitate Transport - Directia Resurse Umane
- Dispozitia nr. 29 din 04.02.2025 privind stabilirea drepturilor salariale ale doamnei GURAN ADELA - ingrijitor, gradatia 3 in cadrul Compartimentului Personal de Deservire - Directia Contabilitate, Evidenta Patrimoniului
IANUARIE
- Dispozitia nr. 28 din 31.01.2025 privind numirea domnului IVAN ADRIAN in functia contractuala, vacanta, de Consilier in cadrul Cabinetului Vicepresedintelui
- Dispozitia nr. 27 din 31.01.2025 privind constituirea comisiei de receptie la terminarea lucrarilor pentru: ,,Modernizare DC76 pe tronsonul DC74 - Stancesti"
- Dispozitia nr. 26 din 31.01.2025 privind constituirea comisiei pentru evaluarea ofertelor depuse in vederea atribuirii prin procedura Licitatie deschisa a contractului cu obiectul: Supervizare prin diriginti de santier si asistenta tehnica pentru beneficiar in managementul proiectului, pentru obiectivul de investitii -Executie de lucrari scari metalice, rampe, accese, copertine la obiectivul de investitii ,,Modernizare, recompartimentare spatii interioare si eficientizare energetics corp Cl a Spitalului Judetean de Urgenta Drobeta Turnu Severin"
- Dispozitia nr. 25 din 29.01.2025 privind deplasarea reprezentantului Consiliului Judetean Mehedinti in Serbia, la Pozarevac, in data de 30.01.2025
- Dispozitia nr. 24 din 29.01.2025 privind aprobarea cererii de schimbare a numelui de familie pe cale administrativa pentru MARIN ALEXIA-ANDREEA
- Dispozitia nr. 23 din 29.01.2025 privind aprobarea cererii de schimbare a numelui de familie pe cale administrativa pentru ASPROIU DANIEL-LUIGI
- Dispozitia nr. 22 din 29.01.2025 privind aprobarea cererii de schimbare a numelui de familie pe cale administrativa pentru ASPROIU RAMONA-MARIANA-FLORENTINA
- Dispozitia nr. 21 din 27.01.2025 privind incetarea raporturilor de munca ale domnului Raveanu Traian - Cristian -Inspector tr. IA din cadrul Compartimentului PSI - Directia Urbanism si Amenajarea Teritoriului, prin acordul partilor
- Dispozitia nr. 20 din 27.01.2025 privind incetarea detasarii domnului Raveanu Traian - Cristian - Inspector tr. IA din cadrul Compartimentului PSI - Directia Urbanism si Amenajarea Teritoriului in cadrul Reprezentantei R.A.R Mehedinti
- Dispozitia nr. 19 din 23.01.2025 privind convocarea Consiliului Judetean Mehedinti
- Dispozitia nr. 18 din 23.01.2025 privind mentinerea acordarii sporului de 15% din salariul de baza pentru persoanele incadrate in grad de handicap doamnei lovan Alexandra Magdalena - Consilier clasa I, grad superior, gradatia 5 din cadrul Compartimentului Managementul Proiectelor, Serviciul Managementul Proiectelor, Dezvoltare Durabila -Directia Managementul Proiectelor, Dezvoltare Durabila,Turism al aparatului de specialitate al Consiliului Judetean Mehedinti
- Dispozitia nr. 17 din 20.01.2025 privind acordarea gradatiei 5 corespunzatoare transei de vechime in munca doamnei lspas Camelia - Eugenia - Consilier clasa I, grad superior -Compartimentul Resurse Umane, Salarizare, indrumare lnstitutii Subordonate - Direcita Resurse Umane
- Dispozitia nr. 16 din 20.01.2025 privind modificarea raporturilor de serviciu ale doamnei Vuvrea Ana-Maria -Giorgiana -Consilier juridic clasa I, grad superior, gradatia 3 din cadrul Compartimentului Contencios, Viza de Legalitate - Directia Juridica Administratie Publica Locala al aparatului de specialitate al Consiliului Judetean Mehedinti prin transfer la cerere in cadrul Consiliului National pentru Studierea Arhivelor Securitatii
- Dispozitia nr. 15 din 20.01.2025 privind mentinerea domnului VEVERITA MARINEL IONEL - Director executiv adjunct grad II al Directiei Tehnice-lnvestitii, Dezvoltare Teritoriala, dupa indeplinirea cumulativa a conditiilor de varsta standard si a stagiului minim de cotizare pentru pensionare
- Dispozitia nr. 14 din 15.01.2025 privind numirea domnului SERBAN DUMITRU ILIUTA in functia contractuala, vacanta, de Consilier cu 1/2 norma in cadrul Cabinetului Presedintelui
- Dispozitia nr. 13 din 14.01.2025 privind delegarea unor atributii ale presedintelui consiliului judetean vicepresedintilor consiliului judetean Mehedinti
- Dispozitia nr. 12 din 14.01.2025 privind nominalizarea functiilor si persoanelor care necesita acces la informatiile clasificate secrete de serviciu si autorizarea persoanelor care indeplinesc aceste functii sa aiba acces la informatiile clasificate secrete de serviciu
- Dispozitia nr. 11 din 14.01.2025 privind constituirea Comisiei de receptie finala pentru obiectivul ,,Modernizare linie de tratare mecano-biologica Malovat prin montarea unei benzi pentru incarcarea tocatorului cu dseuri reziduale"
- Dispozitia nr. 10 din 14.01.2025 privind desemnarea functionarului de securitate si stabilirea atributiilor acestuia penrtu implementarea masurilor de protectie a infonnatiilor clasificate secrete de serviciu, la nivelul Consiliului Judetean Mehedinti
- Dispozitia nr. 9 din 14.01.2025 privind convocarea Consiliului Judetean Mehedinti
- Dispozitia nr. 8 din 13.01.2025 privind constituirea Comisiei de receptie la terminarea lucrarilor pentru obiectivul ,,Constructie metalica cu destinatia garaj si atelier pe amplasament Statie de transfer Vanju Mare"
- Dispozitia nr. 6 din 10.01.2025 privind indreptarea erorii materiale din Dispozitia nr.83/11/2024 a Presedintelui Consiliului Judetean Mehedinti
- Dispozitia nr. 4 din 08.01.2025 privind constituirea comisiei pentru evaluarea ofertelor depuse in vederea atribuirii prin Licitatie deschisa a contractului cu obiectul: Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie de lucrari la obiectivul "Reabilitare si dotare Sectia Recuperare, Medicina Fizica si Balneologie - din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Drobeta Turnu Severin, B-dul Carol I, nr.4"
- Dispozitia nr. 3 din 08.01.2025 privind convocarea Consiliului Judetean Mehedinti
- Dispozitia nr. 2 din 03.01.2025 privind promovarea temporara a doamnei jr. Nanciu Antoaneta Renatta pentru exercitarea cu caracter temporar a functiei publice de conducere, vacanta, de Director executiv grad II al Directiei Managementul Proiectelor, Dezvoltare Durabila, Turism
- Dispozitia nr. 1 din 03.01.2025 privind promovarea temporara a doamnei ing. Gogea Maria Elvira pentru exercitarea cu caracter temporar a functiei publice de conducere, vacanta, de Sef serviciu grad II al Serviciului Avizari-Autorizari, Urbanism si Amenajarea Teritoriului